SPINNING AROUNG

såhär kort och lockigt är mitt hår just nu. jag gillar det men ändå inte, jag gillar det absolut inte när det får lust att ligga åt alla olika håll och vägrar samarbeta. däremot gillar jag att jag får dom där korkskruvslockarna, faktiskt :)
.
kom hem från ett friskispass för ca en timma sen, haha asså det är bara gamlingar såhär dags men det var väl rätt okej endå :p gick ju med mamma så. skulle absolut inte gå på det passet igen om det inte var för mammas skull, det gav mig ingenting alls och var bara boring men ska gå dit med mamma för hon ville fortsätta och annars får hon ju gå själv <3




vad tycker du om min nya klänning? hiss eller diss? ;)

2011-06-08 // 18:27:29

Aldrig sett ditt hår så lockigt ! :)

2011-06-09 // 00:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback