A SIGN

hejsan! är hemma på lunchrast nu, börjar igen halv 1.
vi har vart ute hela dagen.. från strax innan 9 till halv 12 -.- x) hade det inte blåst så mycket hade det vart skit skönt men det funkade ändå. alla barn vart helt geggiga för dom satt i vattenpölarna heela tiden. det var inte så super mysigt att hjälpa dom av med galonisarna sen kan ja ju säga xd jag såg två fjärilar, blev skit glad. det måste ju bara betyda att det är vår nu typ :D
mår bra idag, jag är pigg och positiv. älskar sånna dagar! ska nog ta och rensa lite i mitt rum sen efter praktiken, när jag är såhär pigg får jag alltid lust att rensa och fixa i rummet :) och det behövs.. det ser ut som fan här. lite kläder borde nog också rensas bort. problemet är bara att jag HATAR att slänga saker.. tkr det är skit jobbigt :p vene vf. det finns ju minnen i minsta lilla grej man har här hemma antar jag.
men vi hörs sen igen, puuuss.
har bildbrist just nu så ni får en härlig somrig bild ist :) älskar att se vita fåglar mot en knallblå himmel.




» jenny

älskar vädret idag ! är igång med bloggen igen ;D

2011-03-22 // 14:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback