GUESS I'M THE ONE RUNNING

god morgon
jag har iofs vart vaken i några timmar men aja :p idag ska jag till skolan om jag mår bättre tills dess. ska till vårdcentralen halv 3 idag och kolla hur dunder-kuren hjälpt. jag känner mig bättre men ändå inte.. jag vet inte riktigt. förkyldningen har ju försvunnit rätt bra som det känns nu men igår vad den allt annat än borta. efter det är det iaf dansträning och jag får ju se om jag kan vara med och isf hur mycket det blir.. det är sånt som märks. jag ska iaf självklart dit.
mer än så händer inte idag, eller jag måste ner till stan och ta ut mitt studiebidrag och köpa busskort. eftersom jag fyllt 18 nu så fick jag hem en lapp så jag måste hämta ut det den här ggn på banken men sen ändras det och går direkt in på mitt konto. nicebajs! då slipper jag ha mamma och pappa inblandade i min egen ekonomi alls. så skönt.
nu ska jag fixa klart mig så jag förhoppningsvis kan komma iväg. mår rätt illa just nu och har haft ont i huvudet sen jag vakna men det går nog över hoppas jag. vi hörs senare, puss.

bjuder på en sån där totalt ofixad bild med en totalt ofixad människa på. no make up at all och håret i en slarvig knut, slappt! det är inte ofta jag bjuder på sånna godingar.. ehehe




Jag fattar fan ingenting av när vi har träningar längre ! Men okej, då äre ikväll då! xD

2011-03-02 // 10:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback