I'M SO EXCITED

hejsan, hoppar första lektionen idag för jag har grym huvudvärk.. hade det igår också :/ blir så trött på att det hela tiden är nått. jag vill faktiskt till skolan nu och när jag väl vill det ska jag må dåligt. typiskt. men jag drar till nästa lektion iaf och lägger mig och vilar en stund nu så det kanske går över. tog en tablett för en stund sen också.
ikväll är det dans som gäller, alltid lika underbart. snart är det ju föreställning :D jag hoppas bara att min astma blivit bättre tills dess.. vet inte vad jag gör om jag får problem uppe på scen!
men vi hörs senare, ha en fin dag. puuuss




Jag vill med till skolan men faaan.... :(

2011-03-09 // 09:52:45
» Linn

Fin blogg!

Hur mår du :)?

2011-03-09 // 10:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback