NOTHING CAN STOP US NOW

gooood morgon!
gick upp väldigt tidigt idag märkte jag när jag insåg att jag inte behöver stressa alls, men det är ju bara väldigt nice att slippa stressa :)
idag ska jag göra första delen i avtentningen av engelskan, det kom jag på för typ en timma sen och fick en klump i magen. har inte tänkt på det alls och därmed inte pluggat nånting. tror inte och hoppas inte det behövs men skulle ändå känts en aning bättre. aja det ska nog gå bra! håll tummarna för mig :D
ikväll är det dans med min och inez grupp, vi fick slänga in en extraträning eftersom vi har så mycket kvar att göra inför föreställningen den 20e. Usch.. det har våran grupp med och jag känner mig jätte stressad. man vill inte gå upp på scen om inte allt sitter till hundra. men det löser sig de me.
vi hörs senare, puuss.





Hoppas det går bra på träningen idag (Y) ;p

2011-03-08 // 17:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback