WHERE DID IT GO

hejsan! dansuppvisningen igår gick bra, stressigt som jagvetintevad som vanligt men det är en del av hela grejen lix :) men jag tycker det hela gick bra!
har ju sovit hos jimmy hela helgen, därav den dåliga uppdateringen. ska verkligen  försöka komma igång nu igen..
idag börjar min praktik på valthornets förskola :p ska bli kul! börjar halv 10 idag men ska få andra tider för veckan sen. men vi hörs när jag kommer hem :) puss
här är två bilder från uppvisningen igår. tänkte ta fler men det fanns ingen tid för det :( men här får ni två iaf!:




Haha jag kollade bilderna innan jag läste o ba "yeees bilder från uppvisningen" & vart typ hyperglad men ne.. två från innan xD haha !

Vi var super ;D

2011-03-21 // 10:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback