YOU JUST SOMETIMES NEED A PUSH

hej på er!
idag är inte min dag.. hittils iaf. jag vaknade som jag skrev förut och mådde bajs och det har inte blivit bättre. har spytt några ggr redan idag och jag har  skit ont i mina revben på höger sida.. förstår inte varför det aldrig bara kan bli bra. jag tog mig till skolan förut och lämnade in papper om individuella valen som var tvunget att inlämnas idag och så skrev jag i min praktikplats..
jag har fixat praktikplats på valthornets förskola idag iaf och det känns skit skönt. jag gick i skolan där från 6års till 3an, skolan stängde dock efter vi gått klart 3an och nu är det bara dagis sen dess.ska bli kul att vara där igen, se vad som ändrats och inte :)
nu ska jag vila lite så jag kanske blir lite piggare. vi hörs senare igen, puss.

snyggt, ohja! en gullig bild jag hittade





Är nt heller i skolan.. sa ju igår att det typ satt fast i käken, nu gör det det ännu mer.. :( kan knappt prata eller svälja för det gör så ont "/

2011-03-03 // 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback