DE BLOD SOM JAG TRODDE VAR STILLA DET FICK DU ATT RINNA

hej! jag kom hem för någon timma sen från dansträningen och idag hade vi så kul :) älskar stämningen vi har nu, allt går bara framåt! jag älskar er alla, oss <3
jag är på bra humör efter en liten sur stund när internet vägra funka -.- bajs när det blir så asså.. men nu är det fixat. ska bara chilla gärnet ikväll, fast det gör jag väl iofs varje kväll men höhö ikväll ska jag ta det extra lugnt för jag är trött och jag behöver det.
jag mår så bra, måste bara säga det. jag lyssnar på musik som fyller min själ med massor desienergi och må bra känslor. det enda som gör ont i mig nu är att min älskade inte är här, men jag vet ju att han kommer snart. och när han gör det, då börjar en underbar tid <3
ni får ha en finfin kväll, vi hörs. puuuuuussar o kramaaaaar :D




» Sakke

Sv; ooj, helt plötsligt vart du nyfiken? det är inte meningen att man ska fatta vem eller vad de handlar om, det är ju mina tankar. Om du vill prata om de får du ringa, <3

2011-05-04 // 22:09:02

Dönice träning varte igår! :D

2011-05-05 // 09:39:06
» Maria

SV: Hej! Va roligt! :) Och Norrköping är du ifrån också ser jag..

Jo jag fyller 27 nu i sommar, så så himla ung mamma är jag inte :) hehe..



Hoppas du får en fin dag!

2011-05-05 // 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback