NEXT TIME

god morgon, fasan jag lyckades inte komma enda till puls igår :( vad är det här !? är det meningen att jag inte ska dit eller vaaad???  jag har bestämt flera ggr att jag ska dit men ALDRIG blir det av sen endå :( igår var det taxin som förstörde allt, det vart massa krångel och vipps var klockan bajsmycket och det var ingen idé att dra dit. nästa gång bryr jag mig inte hur fan jag får ta mig dit, jag SKA dit xd
idag då.. det är ju morsdag så det blir lite firande av mamma och sen chill typ. är lite bakis efter igår, hade en superkväll i klocket o firade sakki. meningen var ju att jag skulle ut efter det men ao :p jag hade jätte kul iaf! tack alla <3
vi hörs, puuss.




Du är så jävla lat, df du aldrig kmr dit !! xd

2011-05-29 // 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback