SAKNAR DU NÅGON DU EN GÅNG TRODDE DU KÄNDE

jag sitter själv.. vilket jag inte gjort på alldeles för länge. det är klart jag suttit själv men jag har inte suttit själv i min säng och vetat att inatt ska jag sova ensam och troligen imorgon också. jag tycker inte om det, för känslan jag har i kroppen känns inte okej. det är ovana, lite rädsla och massor av ensamhet. trots att hela huset är fullt av människor och höga röster. jag är rädd för det jag inte är van vid, jag vet ju hur det här fungerar. ett liv med bara mig. det är bara några dagar men direkt ställs min hjärna in i ett annat läge, hela min kropp.
jag lyssnar på musik, musik som jag tycker om. musik som jag aldrig lyssnar på med andra. för den duger inte, haha :) jag har ju en ganska egen musiksmak. jag sjunger med.. det gör jag aldrig längre. jag fylls med mig själv tror jag, det känns lite lustigt och otäckt. jag är rädd för att känna vid känslan tror jag.
Melissa Horn, fin musik. Jag måste komma ihåg mig själv lite mer tror jag nog.
Jag känner mig så trygg hos dig
Jag känner att du älskar mig
För när du säger det så tror jag dig
Jag känner mig så trygg hos dig

Och jag går med dig överallt
I sommarsol och vinterkallt
När tankarna tar över allt
Jag går med dig överallt
.
Jag vill aldrig vara utan dig, du är det finaste jag har <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback