SO FAR AWAY

god morgon. gick upp och skulle fixa mig till skolan, tur att jag kolla adela för tydligen är första lektionen inställd. får ge mig iväg till nästa sen och sova en stund till bara, skönt men ändå inte för nu var jag inställd på att dra nu lix. aja!
efter skolan ska jag ner till stan för o köpa tårta och sen hem o fira mamma som fyller år idag :D grattis bästa mamma! känner iofs fler som fyller år idag.. grattis mamma, cattis och macke :D <3
nu ska jag slumra en liten stund till. vi hörs sen, puuss.




Ja, precis! man kollade lixom mer på det nästan än henne, tror säkert hon skulle kommit mycket bättre till om hon inte hade haft med henne :p

2011-05-18 // 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback