TO MANY BABIES

Såg nyss ett program av Oprah som handlade om Nadya Suleman, runt 30-35 som har 14 ungar! galet tycker jag.
hade hon kunnat ta hand om dom, haft ekonomi för 14 barn och verkat klar i huvudet hade det ju vart en annan sak men allt var total kaos. När hon vände sig till Oprah och bad om hjälp var hon pank och hade övertrasserat kontot, hon har tre nannys, personlig träning och hela hemmet och gården full av leksaker.
När hon skulle svara på frågor i programmet skyllde hon allt på att hennes mamma inte gett henne kärlek som barn, att hennes pappa ville att hon skulle plugga och mamman att hon skulle bli modell.
Settet hon betedde sig på var inte normalt. Hon säger att hon aldrig opererat mer än brösten.. vilket jag tvivlar på. Hon ser ut som ett försök att likna Angelina Jolie.
Jag tycker synd om barnen, hon hade inte änns råd att försörja barnen när hon hade 6 st, ändå går hon till doktorn och skaffar fler. Alla barn förtjänar att få en bra uppväxt och ett normalt liv, det finns ingen chans att hennes barn får det sålänge dom har det sådär. Jag tycker hon var väldigt omogen och konstig i sättet, jag förstår att man säkert blir lite crazy som ensamstående mamma till 14 barn(8 stycken runt 1 år) men inte som hon var.
Det finns nog många olika åsikter om henne men jag tycker att hela grejen är så fel.. jag tänker mest på barnen. Hon kan inte må bra av hennes situation själv heller...
vad tycker ni ?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback