UNTIL THE END OF TIME

god morgon! hade en nice dag igår, var nere på stan och var med tette när hon hade lunchrast från praktiken, sen hem för att byta om till träningskläder och sen ner till stan igen för lite afro på friskis :) vi hade discokulan på och grejer xd värsta discot haha! sen när jag kom hem chilla jag en stund och efter nån timma drog vi o spela basket.
nice och händelserik dag :)
idag har jag station inbokat på friskis, ska bli kul. det blir första ggn jag är med på det passet :) är redan pepp på att köra gärnet, jag hoppas det håller i sig hela dagen höhö :p
vi hörs, puuss.
(sry för dålig uppdatering. har haft rätt fullt upp har just nu bildbrist också x( men det ska bli mer)
var bara tvungen att visa tettes grymt fina bild här med hennes sjukt söta valp Geisha :)




hihi tack ^^ Jag lyckades göra en från början grymt misslyckad bild till något bra ;D

2011-05-10 // 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback