I don't want to have to explain


halloj, sprang iväg till stan runt 2, mötte tette & jenny och hämtade fribiljett till puls för fredag. sen passade jag på att ta mig till banken också så nu ska det komma ett nyss kort hemskickat nästa vecka. hoppas verkligen det inte tar längre tid, känner mig helt handikappad utan mitt bankkort :p efter det följde jag med tette hem och vi satt där hemma i några timmar o snacka skit o kolla kläder på olika sidor. är hemma nu, har lagat mat o diskat och ligger halvdeckad i sängen. är skit trött, förstår inte varför. jag sov länge imorse och har inte gjort någonting krävande idag men ibland är man väl bara trött antar jag :p men vi hörs, puss.




2011-11-23 // 20:12:05

Jag är också dötrött... "/

2011-11-23 // 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback