LOOK AT THE STARS, LOOK HOW THEY SHINE FOR YOU.


hejhejjjjjj, har sovit hela dagen typ med vääärsta bakfyllan. jag blir aaldrig bakis, det är typ 2a eller 3e gången nu och fyfan vad dåligt jag har mått idag asså haha. ska fortsätta med en chillkväll hemma med chips o läsk, mums :p ska glo en film med småsyskonen och bara ta det lugnt. imorgon jobbar jag hela dagen så jag behöver samla lite krafter.
jag fick lite frågor om adipokill och ska självklart försöka ge ett bra svar :)
jag är inne på den... 3e veckan nu tror jag och har märkt bra resultat. jag har inte rasat i vikt men det beror nog på att jag inte tagit maxdoseringen utan jag har valt att ta det lite lugnt. den första veckan tog jag 1 tablett 2ggr om dagen, 2a veckan 2tabletter morgon och sen 1tablett på em. den här veckan har jag tagit 2,2. nästa vecka(från måndag) ska jag börja ta 3,2. jag har märkt hur min kropp reagerar på tabletterna och det har absolut inte vart några problem alls. jag har bara blivit väldigt varm och tappat hungern och sockersuget. men det är väldigt viktigt att man äter som vanligt trots att man tappar hungerkänslan. de tydligaste resultaten på mig syns på ryggen, nyckelbenen, benen och kärkekshandtagen. jag har självklart sätt resultat på magen också men jag har alltid putmage så jag blir aldrig nöjd ändå haha :p men det är tydliga resultat där också och nästa vecka blir det ännu mer.
jag är väldigt nöjd med tabletterna och rekomenderar dom absolut!




» N

Tack så jättemycket för ditt svar! :) Gjorde just livet lite enklare för mig hehe. Har nämligen själv tagit, 1 på morgon och 2 på e.middagen (1a veckan för mig)då jag tänker mig att jag äter en tyngre måltid. Så nu till veckan ska jag påbörja 2 på morgon och 2 på e.middagen ev. veckan därpå 2 på morgon och 3 på e.middag. Få se effekterna, håller med dig. är också väldigt nöjd med dessa tabletter då de inte orsakat några konstiga bieffekter. Lycka till och tack! :)

2011-10-01 // 19:35:12

Uppdateraaa!

2011-10-03 // 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback