ADIPOKILL

var nyss och hämtade ett paket med mamma. det var mina adipokill jag beställt fårn gymgrossisten.com , är väldigt nyfiken på om dom verkligen kommer funka men jag är nästan helt säker. tette har ätit dom här och på henne märktes det och jag har också än vän som äter dom nu. dom har också fått bra omdömen på gymgrossistens hemsida :)jag  ska börja på måndag, blir som en liten nystart för mig. från och med måndag är det inget slarv med maten som gäller, inga godsaker i veckorna och alltid regelbundna måltider. jag ska också röra på mig så mycket jag kan, försöka ta mycket promenader och träna mycket. jag är så ivrig på att sätta igång nu! sen ska vi se vad som händer med min kropp, jag kommer uppdatera er och kanske sen visa resultatet längre fram :p

apidokill är fettförbränningstabletter som bla. ska bränna underhudsfettet, dom ska tas på tom mage men äter man inte direkt efter man tagit dom så kan man bli väldigt skakig och börja må väldigt dåligt. därför kommer jag vara väldigt noga med att ta dom precis innan jag äter. om jag börjar må dåligt av tabletterna kommer jag naturligtvis sluta ta dom :) jag ska försöka att inte titta mig i spegeln på en vecka för att kanske tydligare se om det blivit någon skillnad hade jag tänkt hehe. nu längtar jag till måndag :DD





» N

Hej googlade på apidokill o fann din blogg :) Kanske kan fråga dig lite då, hur uppfattar du doseringen av dessa kapslar? Dvs. max 3 per dag eller som de skrivit 3st 2 ggr om dagen :S Har du märkt av någon skillnad efter att ha använt de.. bra resultat? lite förvirrad och tacksam för svar! :)

2011-10-01 // 17:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback