EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON


ååååh jag är så kär i lägenheten jag tittade på. fanns inga fel i mina ögon asså, nu hoppas jag så sjukt mkt att jag får den. ska ringa direkt när dom öppnar imorn och säga att jag vill ha den. alla som läser det här får hålla tummarna riiiktigt hårt för mig! är så nervös, har värsta klumpen i magen. men får jag den inte så finns det väl en mening med det. är så lätt att leva när man tänker att allt händer av en mening, love it hehe. tips till alla där ute, tänk alltid att allt har en mening ;) ne nu ska jag försöka lugna ner mig så jag kanske förhoppningsvis kan få lite sömn inatt. har fått så himla svårt att somna, har så extremt mycket tankar som snurrar. men vi hörs mer imorn, ska försöka komma med lite roligare uppdatering då :) puss




Du ska inte försöka, du SKA ! ;p

2011-09-15 // 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback