TIRED


hej på er. har vaknat för en stund sen, var vaken vid 11- ca.13 men sen somnade jag om i någon timma. förbereder mig för dansen nu, är så himla trött och har ont i huvudet men jag drar dit ändå. behöver få annat att tänka på för en stund :) vi hörs mer efter, har lite nytt att visa er tex. vi hörs sen, puss.
... idag ökade jag att ta två st adipokill på morgonen och 1 på e.m. får se hur det går, det har fungerat prima att ta 1,1 så det ska nog inte bli några problem. jag har redan märkt skillnad och byxorna sitter löst :p riktigt nice!




Dans är najsbajs!

2011-09-11 // 18:46:38
» moa

ja, kan du inte skriva lite om de där tabletterna om du märker mer skillnad! :) vad och hur käkar du för mat då?

2011-09-11 // 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback