WITH MY HEART

sitter och myser i min nya fleece, känner mig sliten och hängig. har mått väldigt illa i två dagar nu och ska bara ta det lugnt nu resten av dagen och hoppas på att det känns bättre imorn. jag jobbar både imorn och på fredag sen är jag ledig lördag och jobbar 13 timmar på söndag. jag måste verkligen ha ork till jobbet. min blogg har vart ganska död i några dagar nu, det beror på att jag jobbat och vart hemifrån mycket. ska verkligen försöka se till att få liv här igen :)

mamma och bella sitter nere i köket och letar recept för äppelkaka, jag bara längtar tills dom får den klar :D så himla goott!!! heheheh





Jag är väl nt taskig ;s och jag kommenterar väl alltid dina inlägg ?

2011-09-28 // 17:18:29

Vilket av dom ? Lila eller silver metallic ? ^^

2011-09-28 // 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback