from my early days


när vi var på påsklunch i klocket rotade mamma fram lite av mina och tettes gamla bebiskläder :D det fanns inte mycket kvar men lite iaf, det är ju inte det modernaste men det var det nog inte då heller haha. mamma klädde oss ju efter egen smak, men jag tycker att vi alltid har söta kläder på gamla kort :) får vi en flicka går ju allt att använda, får vi en pojke kanske inte klänningen blir till så stor användning men det stickade(finns byxor till också) gjordes av en av mammas vänner och är gjort så det skulle passa till både pojke och flicka eftersom dom inte visste vad vi skulle bli för nått :p jag tycker kläderna är jätte söta, och en bebis ska inte vara ultramodern tycker jag. det ska vara gulligt och bekvämt!




Jättefina kläder tkr jag :)

2012-04-17 // 13:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback