it's a mess

nu är packningen snart klar, jimmy är iväg och köper några kartonger till så vi ska få ner det sista. dock vet vi inte när vi får nyckeln än.. blir så jävla trött på sånt. jag vill veta när saker ska hända, spec när man planerar och väntar. menmen.. jag ska försöka hålla mig lugn. vi skulle kanske fått nyckeln idag sas det från början och senast imorn men ingen har hört av sig och det svaras inte i telefon. ooooh blir så irriterad! -.-
ne nu ska jag lugna ner mig och vänta på jimmy, det finns ju ingenting jag kan göra åt saken tyvärr. vi hörs, puss & kram.

två år sen





Så onödigt o stressa upp sig och bli irriterad på saker man inte kan göra någonting åt ;p dock gör man ju det ändå ..

2012-04-28 // 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback