Cold water surrounds me now

Jag, Sandra och världens finaste Bonzo med sin rosett :) <3
 
Idag har jag vart på ikea tillsammans med mamma och Bella, jag handlade klart allt för spjälsängen.. madrass, bäddmadrass, täcke, kudde, spjälskydd, lakan och örngott. Sen handlade jag massor annat för bebisen också bl.a. tvättlappar, några gossedjur, nattlampa och en badbalja :) det känns jätte skönt att ha det klart nu! Vi satte upp skötbordet för en stund sen också så nu är allt det stora klart, bara småfix kvar tills vi är helt redo för en bebis här hemma. Idag har jag också ringt och bokat tid för att kastrera lilla Pumbish.. äntligen! Så efter den 15e kan vi ha dörren till sovrummet öppen igen utan att oroa oss för att alla bebisgrejer blir nedkissade x) nice höhö
Nu är jag dödstrött, har vart igång hela dagen sen kl. halv 7 typ. Direkt när jag kom hem från ikea så satte jag igång att fixa spjälsängen och sen tog jag disken innan jag började med maten.. vi får se hur länge det dröjer tills jag deckar här i soffan :p vi hörs mer imorn, puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback