Slut på krafter

Hej på er.. idag är inte min bästa dag. Jag är trött, irriterad och känner ingen lust för någonting. Jag somnade på fel sida igår och mina nätter bjuder ju inte på någon skönhetssömn precis.. Jag känner mig sliten och det är väl inte så konstigt när jag går runt och är spänd dygnet runt och sover dåligt. Jag längtar tills mitt lilla hjärta vill komma ut, sen slipper jag gå runt och undra och vänta och jag kommer få nya krafter och lycka.
Just nu vill jag bara ligga i sängen hela dagen med täcket över huvudet och låtsas som om jag inte finns -.- jag är psykiskt utmattad och fysiskt med. Men det kommer bättre dagar, snart får jag hålla min bebis i famnen och jag längtar så otroligt galet idiotiskt mycket <3
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback