Super Day

Det här var Bonzo för ca. 10 min sen.. direkt efter somna han som en stock och nu ligger han här bredvid och snarkar :p
God dagens, jag har haft en superdag idag. Tette kom hit runt halv 10 imorse.. vi fixade oss, åt frukost och sen drog vi ner till stan där vi mötte upp älskade Anna. Vi gick igenom marknaden, mumsade på brända mandlar och sen åkte jag och Tette med Sandra och Bodil ut på landet. Vi satt där en stund, sen åkte vi till himpa och satte upp tält inför utställningen vi ska på imorgon. Det är en jätte stor utställning med alla möjliga raser och lite marknad och så med.. det ska bli skoj :)
Ikväll sitter jag hemma själv och jag ska bara ta det lugnt.. jag sov knappt alls inatt så jag är riktigt trött. Jag vaknade strax efter 2 och kunde sen inte somna om förän runt 4.. sen gick jag upp och ut med Bonzo strax innan halv 7. Sov från typ halv 8 till 9 sen men det hjälpte inte mycket. Så ao.. jag är trött efter en jobbig natt och underbar dag :)
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback