the world is spinning around

Rubriken är inte positiv som den textraden annars normalt brukar vara utan jag är så jävla yr.. vi har vart och firat jimmys bror och efter några timmar började jag må så jäkla dåligt. halsen känns som rivjärn igen, huvudet dunkar, jag är yr och är öm i hela kroppen.
Jag tog nyss ett varmt bad i hopp om att må lite bättre efter men nepp.. det blir sängen efter det här inlägget och så hoppas jag innerligt att jag mår bättre imorgon. Jag orkar ingenting såhär och jag har ett litet barn att ta hand om! Håll tummarna för mig
Den dåliga uppdateringen beror på att appen på mobilen inte går att komma in på.. har ingen aning om varför. Jag har tagit bort och ominstallerat den flera ggr och provat o starta om mobilen men inget funkar.
Men vi hörs mer imorn, puss på er.




Jättefina bilder ^^

2012-12-10 // 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback