I will make it

fan vad jag blir trött på mig själv. av det fina vädret som vart nu i några dagar så får jag vårkänslor och längtar till värmen, därmed kommer också alla kraven på mig själv. eller rättare sagt.. alla önskningar och förhoppningar. dom har vart dom samma i fleeeera flera år men endå har inte allt för mycket hänt. det har gått framåt men alldeles för sakta. jag har lovat mig själv att bli sund och ta hand om mig själv och min kropp men jag slarvar hela tiden och jag blir så besviken på mig själv. grejen är inte att jag vill bli ett vandrande skelett och visa varenda ben i min kropp, nej. jag vill bara vara nöjd med mig själv och känna mig snygg. en sund och frisk kropp det är inte mycket kvar tills jag är nöjd och inte heller mycket jobb men slarvar man hela tiden så byggs det bara på.. usch nu blev jag så arg :(





samma här xd

2012-01-14 // 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback