idag fick jag gnistan tillbaka

hejhej, kom hem från jobbet för en timma sen. jobbade mellan 13-20 idag. pga det underbara vädret idag har jag vart på skit bra humör, jag har haft så mycket energi och jag har verkligen känt mig på topp idag :) hade jag inte jobbat så hade jag tagit en lång promenad ute i solen. jag hoppas att det är likadant imorgon. längtar otroligt mycket till våren nu, jag känner mig som en helt annan människa så fort solen lyser! nu ska jag snart sova, är rätt så trött. vi hörs, puss.

jag vet att bloggen är dödstråkig just nu men jag har tyvärr inte någon tid åt att fixa roliga inlägg och jag vill inte ge er ett helt inlägg med hundra rader text. jag vet hur tråkigt det är. jag har hittils bara jobb en dag nästa vecka och då ska jag verkligen passa på att fota massor och uppdatera så mycket jag bara kan :) så håll ut!




Det hoppas jag verkligen ^^Bajstråkigt här just nu.. xd

2012-01-11 // 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback