let it stay

halloj, mår aningen bättre idag. än så länge. sitter och kollar på lite lägenheter nu och hoppas på att hitta någon fin tvåa man kanske kan ringa på, älskar min lägenhet jag har nu men den blir lite för liten för två. men eftersom min etta är så himla fin och bra så har jag ganska höga krav på en ny lägenhet och det är väl på både gott och ont :p är jätte trött idag.. orkar knappt röra på mig haha. jag ska sitta här och slappa tills jimmy kommer hem, då ska jag väl antagligen dit. vi får se, puss.





Yes ! Nicebajs idé, promenader är kul och mysigt på somrarna också!

:) Det gör jag jättegärna! Jag vet exakt vilken uppsättning du menar :) Den är gryymt fin! Kommer passa dig !

2012-01-19 // 20:57:47
» hanna

Vilken underbar blogg du har ... :)



Jag är med i en tävling hos Go Attention där man kan vinna ett VALFRITT PLAGG, super enkelt så var med du också :)

http://goattention.se



Chhaaooo!!

2012-01-20 // 17:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback