love is strong

hejhej, uppdateringen är inte på topp men det händer typ ingenting i mitt liv just nu.. jag ligger hemma och sover i stort sätt hela dagarna tills jimmy kommer hem, då ser vi på någon film.. äter något och sen är det dags att sova igen typ. idag har jag sagt upp min lägenhet och den 1/5 flyttar jag och jimmy till en 2a en bit härifrån bara. ska bli spännande! är helt slut nu.. har storstädat lägenheten efter att jag låtit den begravas i disk och dammrottor i några veckor typ. jag har ingen ork för någonting just nu så jag är glad att jag fick ett litet ryck idag och tog tag i mitt lilla hem. nu trivs jag här igen :p ska nog vila lite nu innan jimmy kommer, sen får vi se vad som händer. vi hörs, puss.


romme förra vintern, det var första ggn jag var på "vintersemester" och första ggn jag åkte skidor. det var skit skoj :) vill gärna åka upp dit igen snart! har aldrig upplevt vintern på det sättet sen jag var barn, det var underbart. att kunna klampa runt där i snön i tjocka termokläder utan att frysa och bara njuta av snön :p





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback