jag ska hålla din hand igenom varje storm

Beställde äntligen en ny mobil idag, jag har gått runt med min skrotmobil tillräckligt länge nu kände jag och den fungerar knappt längre. Den har blivit så sjukt trög, den svarar inte samtalen när jag trycker på grön lur förän flera signaler efter och ibland måste jag trycka flera ggr. Personen i andra änden hör mig knappt och allt fungerar lite när det vill liksom. Så äntligeeeen känner jag bara :p det blev en iphone 4s som ni förstår.
 
Uppdateringen har inte blivit som jag sagt att den ska tyvärr.. men imorgon har jag massor att visa er. Idag var det baby shower och vi fick massor fint :D jag blev så glad, några tjejer från gamla klassen(4-9) var där och det är så underbart att träffa dom. så himla fina människor och jag saknar er massor allihop! vi måste ta o ses oftare. Tack så mycket för alla fina presenter och för att ni kom, och ett extra stort tack till Tette som fixade hela grejen och överraskade mig :D jag blev så himla glad!
Jag har mer att visa er.. vi var och hämtade barnvagnen i veckan, lite nya plagg från h&m som också kom i veckan och fina saker från Goboken :) jag ska bara se till att fota allt så kommer det upp här sen.




Yeeeey :D finally! Det var kul att baby showern vart okej iaf :)

2012-07-30 // 12:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback