My little sunshine

Helluu, jag kom hem från sjukhuset för någon timma sen. Vi var på ultraljud med mätning osv idag och jag är så lättad! Lillen har gått upp 500 g på två veckor och är i normalvikt nu :) H*n vägrade ligga still så det var jätte svårt för henne att mäta och få till bra bilder haha. Vi såg hur h*n sög på tummen, övade andningsrörelser och dansade runt där inne :p Jag är så glad att allt är som det ska och att mitt svullande gett resultat haha, nu är det bara att fortsätta såhär dom två sista månaderna också.
Jag har ingen aning om vad som sker idag, det är sånt som märks. Det är så galet varmt så jag tror jag dör, jag vill bara slänga av mig alla kläder och raka av mig allt hår haha. Huvudvärk har jag också, det är nog för det är så kvavt. Jag hoppas det släpper snart iaf :) ha en fin dag i värmen, vi hörs sen igen. Puss
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback