When did this become okay

 
Hej, uppdateringen har vart sämst nu ett tag. Jimmy har semester så jag har spenderat min tid med honom. I förrgår var vi iväg och badade i spöregnet med mamma, bella och ias haha. Det var iskallt i vattnet men jag och bella badade iaf :) Igår var vi på besök hos barnmorskan igen, magen växer fortfarande lite men det går uppåt iaf och jag antar väl att jag inte ska bli så himla stor bara. Det gör mig ingenting sålänge bebben mår bra, det blir mindre mage att få bort sen :p  Tette och Thiago var här igår också. Vi lagade mat, bakade paj och tog det lugnt. Idag har jag ingenting planerat, ska väl sitta och titta lite på ikea osv och planera hur man ska få iordning allt här hemma. Vi hörs, puss!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback