I'm leaving this town


Hejhej! Jag har varit på ultraljud nu på morgonen och sen följde jag med Tette till MUS en snabbis. Bebisen såg fin ut förutom att den väger för lite.. den är inom gränserna men det är fortfarande lite. ca.1100 g bara.. jag känner mig så hemsk. Även om jag inte vet om det bara är så att hon/han ska vara liten eller om det är jag som stoppat i mig för lite mat så känns det ändå hemskt.. men nu jävlar ska det svullas kan jag lova! Ska verkligen se till att proppa i mig massor med mat nu för lillens skull, sen om jag går upp det skiter jag i. Huvudsaken är att min bebis mår bra! Om två veckor ska vi göra samma koll igen och så får vi se om det går år rätt håll allting.
Nu håller jag på o städar, jag tog en kort paus nu för jag är så sjukt trött idag. Jag ska diska och fixa klart packningen sen är jag redo för Norge :) Jag kommer sakna min Bonzobajs så hiimla mycket men han kommer ha det så skoj hos Tette och Geisha så jag känner mig lugn med vart jag lämnar honom iaf.
Ne.. nu ska jag fortsätta fixa här, vi hörs kanske en gång till innan avresan annars så hörs vi när jag kommer hem igen på måndag :) Ha det så himla bra och glad midsommar på er! Puss




käkakäkakäka påå ;D

2012-06-26 // 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback