I want to feel like the only one


god dag. nu har jag letat ihop all packning inför uppvisningen och fixat mig lite halvt sådär, shit vilken röra jag har i min klädkammare.. när jag verkligen måste ha någonting är det nästan omöjligt att hitta det haha. måste städa lite där inne och vika iordning alla kläder :p inatt sover hela gruppen(jag,tette och jenny) hemma hos inez och vi ska ha myskväll med tacos, snacks och nostalgi. det ska bli så mysigt!! sen imorgon fixar vi oss allihop tillsamans inför uppvisningen så vi ska bli helt identiska och sen drar vi iväg. vi ska ha en 1 timmes uppvisning i stavsjö föreningshus och det blir nog jätte skoj. håll tummarna för oss imorn, det blir första uppvisningen sen halva gruppen försvann och vi endast blev 4 st :)




Haha det klår nog inte min garderob xd

2012-03-11 // 17:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback