Lillen där inne


nu vet redan många om det och det finns en bild uppe på fb ifrån min syster så då känns det lika bra att få det sagt :) jag och jimmy ska få en liten i början av september. går in i vecka 18 imorgon redan och tiden bara springer känns det som! på bilden hade det gått exakt 12 veckor :) jag har så många nära och kära som jag tyvärr typ aldrig har möjlighet att träffa och på det här sättet kan ni också få ta del av resan :) jag kommer lägga upp bilder på maggen lite längre fram när det finns lite mer att visa, om ni vill :p nu vet ni iaf! jag är lyckligast i världen, väldigt nojjig men så lycklig så det inte finns ord ^^




» Tuva

Grattis till dig! Vad härligt att du är lycklig hoppas allt går bra nu kram

2012-03-27 // 11:59:32

Mosters Älskade Lilla Gryn! <3

2012-03-27 // 12:02:06

vi är alla jätte glada :D Längtar tills jag får leka med bebis ^^haha!

2012-03-27 // 14:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback