tiderna vi minns


ojojoj vilka snyggisar i mammas läppstift och krusat hår :p hahah
på övre bilden ser man mer av rummet och man ser tydligt vilken sida som var vems.. jag hade ordning och reda, plancher osv satt i fina rader och sängen var bäddad. tette var rena motsatsen haha, allt satt huller om buller på väggarna och sängen var likadan xd

vaknade för en stund sen men ligger fortfarande kvar i sängen. ska inte göra någonting idag förän efter 4 så jag har bra tid på mig att slappa :p ska träffa tette på stan och kika runt lite men hon slutar inte förän halv 5. men vi hörs igen lite senare, puss.




» Misha

Det finns en stor Pikachu där ju, jag dööööörrrrr!

2012-03-29 // 04:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback