god morgon!

god morgon! ligger i soffan och tittar på efter tio, dom pratade nyss om att olika undersökningar visat att vete och mejeriprodukter har många negativa inverkningar på kroppen. man kan tex få svullna och ömma leder, svullen och gasig mage, musklerna fungerar inte som dom ska m.m. många av de "symptom" dom pratade om stämde in på mig och jag funderar på att testa att undvika sånna produkter i en månad och se om något blir bättre. det är olika från individ till individ hur man reagerar osv på dessa produkter men nästan alla reagerar mer eller mindre på olika sätt som jag förstod. intressant.. tänk om det här kan vara min räddning höhö :p mina leder kanske blir prima, nacken kanske inte alltid är så spänd och min mage kanske för första ggn inte är så svullen hela tiden. nu kommer den ju växa oavsett vad men jag kanske känner skillnad :p prova ni också och se om det ger någon skillnad på er!

ligger nerbäddad här och har det skönt :p




Börja lägg upp bilden på magen nu !! :) /Tette & Mirjam ^^

2012-03-29 // 12:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback