vecka 18


idag är det v.17+2 alltså är jag inne i vecka 18 som jag skrev här om dagen :) nu börjar magen växa mer och mer och det är så spännande! efter lite tjat så kommer här första magbilden :p idag spänner det som satan och det känns som magen ska sprängas på mig... haha. men jag tar det positivt, om magen växer så borde ju allt vara som det ska :p på tisdag ska vi på vårt andra ultraljud, längtar dit <3 usch tycker det är så läskigt att lägga upp den här bilden, jag är personen som never ever visar kroppen frivilligt. men nu är det ju faktiskt bebbemagen det handlar om så det får väl gå :p




fina magen <3

2012-03-30 // 14:42:50
» Hanna

Oh Grattis :) Så kul för er. Hoppas du kommer ha en fantastiskt graviditet och framtid med det kommande barnet :)

2012-03-30 // 17:30:23

Aaaw!

Finaste syster - så vacker!

Lillen mår säkerligen fint därinne, kan väl inget annat me dig som värdinna!

<3 Love you all <3

2012-03-30 // 17:30:38

Yeey, äntligen ! Jättefin är magen ju ^^<3

2012-03-30 // 18:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback