26+1


26+1 idag, är inne i vecka 27 :) Jag säger som vanligt.. tiden springer iväg! om fyra dagar är det exakt 3 månader kvar till beräknat datum, det är galet vad tiden går fort. Jag börjar känna mig stor och klumpig nu och magen börjar vara ivägen :p det börjar kännas lite jobbigt att sätta sig o resa sig och och jag sitter helst lite bakåtlutad när jag sitter, känns jobbigt annars haha.

Barnet är cirka 30 centimeter i sin fulla längd. Barnets ögon öppnas efter att ha varit stängda en tid. Det övar att öppna och stänga ögonen. Hörseln utvecklas allt mer och barnet kan hoppa till vid kraftiga ljud eller snabba rörelser från dig. Nu är överlevnadschansen stor om barnet skulle komma ut för tidigt.

Vikt 1 kg.

bilder och info från vardguiden.se





wiii^^stora magen :D älskar faktan !

2012-05-31 // 22:44:32

Åh! Haha jag längtar! :))) när jag kommer hem från Australien ska jag hälsa på direkt!!

2012-06-01 // 08:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback