besök hos barnmorskan

hejsan! kom hem för ett tag sen efter ett besök hos barnmorskan :) vi lyssnade på hjärtljud och just då bestämde sig lillen för o sparka så vi fick höra en spark också :p så mätte vi magen, tog blodprov och blodtryck. allt såg jätte bra ut! det känns så skönt att gå därifrån när man vet att allt är som det ska, jag var rädd att magen skulle varit för liten  tex för folk tycker det men den var till och med lite över genomsnittet så det var ju skönt :) jag vägde mig också och har bara gått upp knappt 2 kg sen sist i februari men det var jätte bra det med. det känns bra att jag hittils inte lagt på mig mer än jag behöver/ska! :) nu ska jag vila en stund, har haft lite tungt med andningen sen vi var påväg dit så jag ska vila en stund och se om det blir bättre! vi hörs mer senare, puss & kram.


underbart fina Bella! hon har klippt sig idag när hon ställde upp som hårmodell. det blev så himla fint! bella har alltid haft superlångt helt rakt hår med bara lite lugg då och då men hon har aldrig klippt upp det eller så och det vart så himla fint nu, hennes ansikte lyftes fram jätte fint! sötaste lillasyster <3




Hon vart så sjuuukt fin :D !!

Vad skönt att allt är bra !

2012-05-14 // 16:45:42

Sv; Så sant så - finare o finare för varje vecka! En riktig prinsessa.!! ^^



"Nu ångrar du dig vaa.?!" // Micke

2012-05-14 // 18:57:02

Sv; hahahahahaha Skojja ju bara fattar du väl!?

Tycker minsann att alla våra jyckar är finast!! <3

2012-05-14 // 19:20:29
» Inez

Skönt o höra att allt är bra med lillen! lääängtar så! <3

2012-05-14 // 21:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback