I don't feel well today

goddagens. idag har jag vart i klocket hela dagen och bla hjälpt mamma att plocka ner från väggar, tömma och rensa i hallen och dra ut spik och skruv ur väggarna inför att dom ska måla om där hemma :) sen kom tette dit också efter hon slutade skolan (y) har inte mått så värst bra alls idag.. har vart yr och trött i kroppen. det svartnade för ögonen på mig i klocket tidigare idag men jag satte mig ner direkt! nu ska jag ta det lugnt resten av dagen och hoppas på att jag mår som vanligt igen imorgon, igår var jag inte heller så bra så. vi hörs, puss & kram.


Bonzo 1 dag! hihi så söööt :D




Har fått två toppen promenader idag (Y) dömysigt att gå till klocket och att umgås med er :)

2012-05-15 // 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback