jag vill inte vara ledsen längre


har fixat och städat här hemma i stort sätt hela dagen. nu är alla kartonger upp packade och det mesta är på sin plats, det känns jätte skönt. jag trivs inte alls när det är rörigt och stökigt hemma. dock känns det fortfarande lite tomt, behövs lite mer tavlor, blommor, en byrå till hallen och så ska speglarna upp också sen är det nog klart :) eller oj haha ett köksbord till köket också xd vårt bord får inte plats i köket så vi har det som finbord i vardagsrummet och så får vi skaffa något mindre till köket :) men iaf, nästan allt vi redan har är iaf på plats.

nu sitter jag och tar det lugnt och funderar. är ganska ledsen för tillfället och trött på ett och annat, jag önskar bara att saker kunde vara bra. men det är väl bara att kämpa på.. frågan är hur länge man orkar. min ork har redan tagit slut. menmen, nu ska jag titta på lite kläder och möbler, försöka få upp humöret. vi hörs, puss & kram.




Jadu, vi behöver också tavlor och skit.. "/

2012-05-05 // 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback