time is running


hejsan! har vart i klocket hela dagen och hjälpt mamma att fixa till baksidan :) sen åkte vi till affären en sväng, hämta bella från skolan och sen släppte dom av mig här hemma. nu ska jag och jimmy snart sätta upp en ljusgrej på väggen och jag dom sista tavlorna, sen ska jag iväg ner på stan en sväng med tette o hon skulle leta jeans :) efter det åker jag nog med henne hem för jimmy skulle ändå dit sen o simon ska klippa han så :p en fullspäckad dag med andra ord, nice (y) vi hööres, puss & kram!
det är sjuukt att det bara är 16 veckor kvar tills Lillen ska komma, tiden går så fort :) och vi ska hinna med sommaren emellan också, shiiiet vad livet är kort egentligen.




Söt du är :D

2012-05-13 // 11:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback