baby why do you make it hard to love you

Jag kunde inte vara med på dansuppvisningen idag pga min värk.. det har fortfarande inte gett sig :( jag kunde inte stå upprätt tidigare idag utan gick som en 80åring i stort behov av rulator typ haha. Men iaf.. jag åkte iaf med till uppvisningen och sminkade mga. Det var kul att jag kunde medvärka på något hörn iaf! Nu är jag hemma och är helt slut efter dagen, jag var iväg och gjorde intresseanmälan på lägenheten också. Imorgon ska vi få veta om vi får den och det lutar väldigt åt det hållet :) Blir så himla glad isf, Det var stort kök och badrum, klädkammare och Alicia får ett eget rum :) Nu är det bara att hålla tummarna!
Imorgon är det dags för party party också, ska bli så jäkla kul! Om jag inte har såhär ont vill säga.. ska lägga mig nu och hoppas på att det känns bättre imorn.
God natt vi hörs imorn, puss.




Du får knarka tabletter imorn xd och bada i Amol haha !
Längtar som fan!! Det gör alla hah !

2012-11-30 // 00:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback