good morning

God morgon! Vi har nyss vart nere i tvättstugan och slängt i två tvättar, jag tog Alicia i bärselen och det gick faktiskt prima. Jag hade ju iofs bara lite tvätt med mig så det blir ju svårare om man har mycket men det funkar ju iaf :) Idag ska vi bara vara hemma, jag märkte på Alicia igårkväll att hon behöver en hemmadag, vi har ju vart iväg varje dag nu igen och det blir så mycket för henne. Så idag ska vi vara hemma, punkt slut. Hon blir så ledsen på kvällarna och det finns ingenting som hjälper och det är det värsta som finns, att inte kunna trösta sitt barn så idag får vi mysa själva här hemma. Det är ju bra det med ^^
Träna ska jag såklart göra, har inte bestämt mig för vad jag ska köra än men det hinns ju.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback