I'll be your cure

Make up & styling/foto: Tette Redigering: jag
Hola! Jag har hållt på och städat hela dagen. Jag har skrubbat på både väggar och dörrar till och med haha.. nu är jag typ klar, det är lite små grejer kvar men sen är allt rent. Dock orkar jag inte mer idag.. kanske fixar det sista senare, det återstår o se :p jag tog disken det sista jag gjorde och snart är det dags att laga middag.
Imorgon kommer bästa Anna hit, får se om Tette & Jenny vill göra oss sällskap också :) det vore ju trevlans, det är inte ofta hela gänget ses!
Ne nu ska jag nog slå på tvn en stund innan matlagning och så ska jag se om jag orkar pallra mig ner till ica och hämta ut ett paket som väntar. We'll see..




Jag har städat idag.. fyfan xd

2012-11-16 // 16:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback