it's a new day and I'm feeling good

God morgon solstrålar!
Jag hade en sån uuunderbar dröm inatt, jag drömde att jag och min pojkvän åkte till Thailand och sen när vi var där och satt på en servering på stranden typ så kommer helt plötsligt aaaaalla mina vänner och jag blir helt super glad och bara springer runt och kramar alla. Det var så varmt och skönt och jag var så över lycklig så det går inte att beskriva. Jag har aldrig vart i ett "semesterland", stekt i solen och badat i ett klarblått hav.. jag längtar så mycket tills jag någon gång i mitt liv ska komma till ett paradis någonstans. Det är en av mina högsta drömmar.. att få åka på en riktig semester till värmen!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback