tired mornings

Nu är jag uppe igen, jag har nyss ätit frukost och ska snart sätta igång med alla dagens måsten.. jag ska duscha, diska, vika tvätt och laga mat.. dammsuga om jag hinner. Och såklart amma och byta blöjor emellan.
Det är nog dags att jag sätter igång snart, jag måste ju hinna fixa iordning mig själv emellan också för sen är det dags för dansträning!
Jag har fått så sjukt svårt att vakna på mornarna.. ögonen vill verkligen inte öppnas. Jag blir alltid tröttare under den mörkare delen av året men nu är det hemskt. Det är väl för att man får avbryta sömnen var 3-4 timma.. det tar på krafterna även om det kan låta som en fjuttig sak men när det vart så i 2 månader så blir man tydligen väldigt trött tillslut. Men det är det värt, det är ju för min prinsessa och det finns ingenting jag inte skulle göra för henne. Min skatt <3
Nehepp.. då får man väl hoppa in i en dusch och starta dagen. Puss
några gamla bilder :p då hade jag en frisyr.. nu är allt bara jämnlångt och trist.. ska nog ta o klippa mig!




Du hade så sjuukt fins hår då Desi ! ^^

2012-11-21 // 13:18:15

Du är stark som orkar allt du har o stå i !<3

2012-11-21 // 13:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback