Träning

Idag höll jag i styrkan på dansträningen och jag hade förberett med att alla skulle ta med en stor läskflaska. Dom fyllde vi med vatten och körde lite olika arm&skuldror övningar.. Innan det gick vi "rumpgång" och sen körde vi mage :) är riktigt nöjd med dagens träning! Hoppas ni andra också är det :) ❤





» Misha

Alltså, jag tror inte ni förstår hur mycket Malwa-tiden är saknad i mitt liv. Jag sitter likso och planerar nu vad jag ska göra med Malwianer när jag väl kommer på besök... Ta och uppdatera Malwa-bloggen med bilder, ni verkar ju ha kommit igång igen!

2012-11-22 // 03:46:02

Jag ville såååå gärna va med ! Du får köra lika hårt, om nt hårdare på söndag!! :D

2012-11-22 // 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback