en händelserik dag

Hola! Har inte haft tid att uppdatera idag, vi åkte iväg imorse redan och har vart iväg hela dagen :)
Först åkte vi och tog ut två paket som låg o väntade, ett med kläderna till Alicia och så min vinterjacka i det andra. Jag är jätte nöjd med alltihop! Nu är jag redo för vintern, jag hoppas det blir en ordentlig en bara :) är trött på blask och så försvinner ju halva julkänslan när det inte är någon snö ute..
På tal om det så har det snöat här ikväll, inte mycket men ändå :) det låg ett litet lager ute på soptunnorna utanför!
Tillbaka till dagen då.. efter att vi hämtat ut paketen åkte vi och bokade klipptid till mamma, sen åkte vi till klocket och åt frukost innan det var dags för klippningen. När mamma var klar gick vi och köpte mat till lillebror, tog en snabb sväng in på Chilli där mamma köpte en stor supersnygg klocka till deras kök och sen åkte vi till klocket igen. Vi stannade dock inte länge den här gången heller för sen var det dags att hämta Bella på skolan, därefter åkte vi till hc där vi handlade lite på willys.
Sen stannade vi bara och köpte kebab och lämnade en jacka till Tette innan vi åkte hem :)
Det är galet hur mycket man kan hinna med på en dag.. och hur mycket man orkar flänga runt haha. Men det är alltid trevligt att umgås med familjen.
Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, dricker lite coca cola och äter lite fruktkolor. Vilken liten tjockis jag är höhö :p äh, det får man vara ibland. Jag är det lite för ofta kanske men det ska bli bättring! Det har jag lovat mig själv.
Puss
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback